پایگاه خبری بهگزین (ویژه لوازم خانگی و آشپزخانه)
دارای مجوز از هیات نظارت بر مطبوعات و خبرگزاری ها
درباره وبلاگ


www.behgozeen.ir
اصالت این پایگاه خبری با مراجعه به
«سامانه جامع رسانه های کشور» به نشانی :
www.e-rasaneh.ir
قابل راستی آزمایی است.

مدیر وبلاگ : بهگزین
نویسندگان
نظرسنجی
آیا به یک پایگاه خبری ویژه لوازم خانگی نیاز هست؟





سومین نمایشگاه خدمات پس از فروش و گارانتی از تاریخ 27 لغایت 30 فروردین ماه94 در محل مصلی امام خمینی (ره) برگزار می گردد.

به گزارش خبرنگار بهگزین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آی تی بازار،این نمایشگاه توسط شرکت مشکات تجارت یاس و با همکاری سازمان حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان برگزار می شود.

باتوجه به گسترش رقابت شرکت های تولیدی , بازرگانی و خدماتی در بازار و تاثیر آن در حقوق مصرف کنندگان این نمایشگاه با هدف معرفی شرکت های اصلی با خدمات پس از فروش معتبر به مصرف کنندگان و توسعه خدمات بهینه در بازار ( با توجه به استقبال چشمگیر مصرف کنندگان , حامیان و شرکت کنندگان ) برای سومین سال متوالی در فروردین ماه 1394 برگزار خواهد شد .

در ادامه به شرح کامل اهداف , جزئیات , مزایا و معرفی شرکت کنندگان با ارائه سرویس های ویژه این جشنواره  می پردازیم :

1 - معرفی نمایندگان رسمی فروش و خدمات پس از فروش شرکت های خارجی و تولیدکندگان داخلی
2 - جلوگیری از ورود کالاهای متفرقه بدون گارانتی و قاچاق کالا با معرفی نمایندگان رسمی فروش
3 - فرهنگ سازی و استانداردسازی خدمات پس از فروش
4 - ایجاد رقابت بین شرکت ها در ارائه خدمات بهتر
5 - معرفی گارانتی های اصلی ایران و ارائه کالاها با گارانتی اصلی و با قیمت مشمول تخفیف ویژه در نمایشگاه خدمات پس از فروش سالیانه
گروه های کالایی شرکت کننده در نمایشگاه خدمات پس از فروش:
1 - گروه کالاهای گوشی موبایل , کامپیوتر , تبلت , لپ تاپ , تجهیزات شبکه , نرم افزار , انواع دوربین , لوازم صوت و تصویر , ماشینهای اداری , برق و الکترونیک و کلیه محصولات بازار آی تی  ( شرکت های تولیدکننده داخلی و دارای شبکه خدمات پس از فروش )
2 - گروه کالائی لوازم خانگی
2 - نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش شرکت های خارجی
3 - شرکت های تخصصی ارائه دهنده خدمات پس از فروش
4 - مجلات و روزنامه های تخصصی
5 - شرکت های ارائه دهنده نرم افزارهای تخصصی خدمات پس از فروش

لیست اسامی برخی از مشارکت کنندگان در نمایشگاه خدمات پس از فروش ( گارانتی ) :

  • اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران - www.itunion.ir
  • اتحادیه صنف دستگاههای مخابراتی و ارتباطی - www.ttu.ir
  • اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران - www.tehrantvto.com
  • سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکتندگان www.cppo.ir
  • شرکت سام سرویس - خدمات پس از فروش لوازم خانگی سامسونگ در ایران   www.samservice.com
  • شرکت همراه سرویس خاورمیانه - خدمات پس از فروش گوشی های موبایل سامسونگ در ایران  www.hamrahservice.com
  • سایت آی تی بازار – بانک اطلاعاتی قیمت کالاهای دیجیتال و معرفی منابع اصلی و فعالان بازار آی تی ایران www.itbazar.com
  • گارانتی هماهنگ - خدمات پس از فروش تبلت های سامسونگ در ایران  www.hamahangit.com
  • شرکت مادیران - تولید و خدمات پس از فروش انواع تلویزیون , گیرنده های دیجیتال , مانیتور , کالاهای کامپیوتری و...  www.maadiran.com
  • شرکت گلدیران - خدمات پس از فروش لوازم خانگی - صوتی و تصویری - سیستم های تهویه مطبوع  LG در ایران  www.goldirancs.com
  • شرکت بازرگانی ایران - نماینده رسمی تولید , فروش و خدمات پس از فروش محصولات صوتی و تصویری سونی در ایران www.irantrading.co.ir
  • شرکت آرمان همراه آرین - نمایندگی رسمی گوشی های سونی و اچ تی سی در ایران www.aryanmena.com
  • شرکت مروارید اسپیرو - سخت افزار و تجهیزات جانبی کامپیوتر www.espeero.com
  • شرکت ارتباطات سیار ( همراه اول ) - اپراتور سیار و خدمات ارتباطات سیار - www.mci.ir
  • شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل ( Irancell )- عرضه کننده متنوع ترین و برترین سبد خدمات ارتباطی کشور  www.irancell.ir
  • شرکت هیوا تجارت - واردکننده و تولیدکنده محصولات صوتی و تصویری مارشال www.marshalgps.com
  • شرکت پردیس صنعت سیاره سبز - تولید و گارانتی محصولات Green کیس و پاور کامپیوتر  www.Green-case.com
  • شرکت بدرسان الکترونیک - فروش و خدمات پس از فروش لوازم خانگی مولینکس , تک الکتریک , توشیبا   www.badrsun.com
  • شرکت خدمات شاب سرویس - ارائه گارانتی لوازم خانگی ویرپول , برانت , اگنس , وستپوینت و سویتر  www.shubservice.com
  • گروه صنعتی بوتان - تولیدکننده پکیج شوفاژ دیواری , رادیاتور آلمینیومی و آبگرمکن دیواری   www.butaneindustrial.com

 
 

مزایای حضور برای بازدید کنندگان در نمایشگاه گارانتی و ارتقاء رضایتمندی مصرف کنندگان :

  • حذف واسطه های کاذب , خرید مستقیم و دست اول از منابع اصلی و در نتیجه حصول خدمات پس از فروش واقعی و مطلوب .
  • قرعه کشی روزانه برای خریداران , بازدیدکنندگان و جشنواره فروش ویژه محصولات از برنامه های جانبی نمایشگاه می باشد.
  • جشنواره فروش و خدمات پس از فروش برندهای برتر و گارانتی های معتبرلوازم خانگی , صوتی و تصویری , موبایل و کامپیوتر در نمایشگاه خدمات پس از فروش و گارانتی . ( باتوجه به استقبال قابل توجه مصرف کنندگان در دوره گذشته , برخی از شرکت کنندگان اقدام به ارائه کالاها و خدمات خود با تخفیف بسیار ویژه و همچنین برخی از شرکت های گارانتی کننده درجهت ارائه خدماتی بهینه و ترویج فرهنگ خدمات پس از فروش , اقدام به طرح تعویض فوری و بدون سئوال کالاهای خود در غرفه خود در محل  برگذاری نمایشگاه خواهند کرد )  
  • برندهای برتر و گارانتی های معتبر آی تی با حضوردر نمایشگاه و با ارایه آخرین دستاوردها در زمینه فروش و خدمات پس از فروش به رقابت می پردازند.
  • برگزاری همایش و کارگاه آموزشی در جهت معرفی گارانتی های اصلی و معرفی کالاهای اورجینال و گجت ها و تکنولوژی های روز دنیا.

مزایای مشارکت و حضور در نمایشگاه برای شرکت های واردکننده , توزیع کننده و گارانتی دهنده :

  • حضور نمایندگان رسمی فروش , خدمات پس از فروش برندهای برتر و گارانتی های معتبر , ایجاد ارتباط و همکاری در نمایشگاه و برگزاری جشنواره فروش از مهمترین مزایای نمایشگاه می باشد.
  • رقابت برندهای برتر و گارانتی های رسمی در نمایشگاه گارانتی و جشنواره فروش .
  • ایجاد ارتباط مستقیم شرکت ها با مصرف کننده های نهائی و معرفی شرکت , کالا و خدمات به مشتریان .
  • بواسطه حضور شرکت های پرمخاطب از قبیل ایرانسل , همراه اول , رایتل و سایت های پرمخاطب اینترنتی , اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران و دعوت پیامکی , ایمیلی و... ایشان از مشترکین و اعضاء خود برای بازدید از نمایشگاه , یک فرصت استثنائی برای افزایش مشتری و تقویت فروش در اختیار مشارکت کنندگان قرار خواهد گرفت .
  • بواسطه حضور و مشارکت اتحادیه هائی از قبیل اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران , اتحادیه صنف دستگاههای مخابراتی و ارتباطی , سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکتندگان , یک فرصت استثنائی برای ایجاد ارتباط و پیدایش راهکارهای نوین اقتصادی برای مشارکت کنندگان می تواند باشد.

اطلاعات کلی نمایشگاه خدمات پس از فروش و گارانتی های معتبر :

عنوان : سومین نمایشگاه خدمات پس از فروش و ارتقاء رضایت مندی مصرف کنندگان
مکان : مصلی بزرگ حضرت امام خمینی (ره) - شبستان 4 و 5
زمان : 27-30 فروردین ماه سال 1394
ساعت بازدید : 9 صبح الی 18 بعدازظهر
برگزارکننده : شرکت مشکات تجارت یاس
مدیر عامل : جناب آقای مهندس سید زین العابدین هاشمی
تلفن ارتباط با مدیریت و مشارکت در نمایشگاه :  2163070-912
وبسایت : meshkat-group.com





نوع مطلب : خبر، 
برچسب ها : نمایشگاه، خدمات پس از فروش، گارانتی،
لینک های مرتبط : آی تی بازار،
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :