خدمات پس از فروش مزیت لوازم خانگی ایرانی است
  • رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان لوازم خانگی تهران: امروز مردم به این نتیجه رسیده‌ اند که کالای ایرانی دو حسن بزرگ دارد یک در داخل کشور تولید شده و دوم اینکه اگر کالای خریداری شما  خراب شد شرکت تولید کننده آن دیگر از کشور نرفته است تا کسی نباشد که به شما خدمات پس از فروش ارائه کند و مردم را دچار چالش کند.

به گزارش بهگزین به نقل از پایگاه خبری تحلیل بازار، اکبر پازوکی با تاکید بر اینکه مردم امروزه از کیفیت لوازم داخلی ایرانی راضی هستند اضافه کرد: نباید این را بسط دهیم به این موضوع که اگر یک نفر راجع به کالای خریداری کرده نارضایتی داشته باعث شود که یک کارخانه با تولیداتش به زیر سوال برود. امروز به جرات می ‌توانیم تاکید کنیم که در خدمات پس از فروش و در تولید کالای لوازم خانگی چه ریز و چه درشت با کیفیت بالا تولید می ‌‌کنیم.

وی  افزود: در حال حاضر شرکت‌های بزرگ تولید کننده لوازم خانگی انقدر اعتماد از کیفیت لوازم خانگی خود دارند که تعویض بدون قید و شرط یک الی سه ماهه گذاشته اند، یعنی اگر شما حتی به عنوان مثال لباسشویی از طریقه شستشو خوشتان نیامد شرکت تولید کننده ماشین را می ‌برد و یک دستگاه جدید برای شما می ‌آورد. سابقه همچین موردی را در ایران هیچ وقت نداشته ایم.