هیات مدیره آینده اتحادیه در خصوص فروشگاه اینترنتی تصمیم‌ می گیرد

نایب رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی:انتخابات اتحادیه صنف لوازم خانگی ۲۵ مهرماه برگزار خواهد شد و ۱۵ نفر کاندیدا شدند که  ۷ نفر به عنوان عضو هیات‌مدیره انتخاب خواهند شد و در نهایت یک نفر توسط این اعضا به عنوان رئیس جدید انتخاب خواهد شد.

به گزارش بهگزین به نقل از دنیای اقتصاد،محمدحسین اسلامیان در مورد راه‌اندازی سایت فروش آنلاین کالای لوازم‌خانگی توسط این اتحادیه نیز گفت: برنامه راه‌اندازی سایت فروش اینترنتی کالای لوازم‌خانگی از سوی اتحادیه پیش از این پیگیری شد و فکر می‌کنم مراحل بعدی آن به عمر هیات مدیره فعلی نرسد. بنابراین باید دید در پروسه مدیریت بعدی چه اتفاقی خواهد افتاد. ما در این خصوص با چند پلت‌فرم مذاکره داشتیم و صحبت‌های اولیه برای ایجاد سایت تخصصی فروش لوازم خانگی منعقد شد اما برای ادامه و نهایی کردن این کار ترجیح دادیم هیات مدیره آینده در این خصوص تصمیم‌گیری کند.

این فعال صنفی در همین خصوص ادامه داد: اگر این سایت راه‌اندازی شود با نظارتی که از سوی اتحادیه بر آن وجود خواهد داشت، هیچ‌گونه کالای قاچاق فروخته نخواهد شد و البته بساط کالاهای تقلبی نیز جمع خواهد شد؛ چرا که فرآیند خرید و فروش در این سایت کاملا از سوی اتحادیه رصد خواهد شد. بنابراین مصرف‌کننده می‌تواند با ضمانتی که اتحادیه به آنها می‌دهد خرید مطمئنی از نظر اصالت کالا و همچنین قیمت مناسب و مصوب داشته باشند.

محمدحسین اسلامیان می‌گوید: بیشترین فروش کالای لوازم‌خانگی در حال حاضر در بخش لوازم‌خانگی کوچک است. به این علت که تنوع محصول در آنها بیشتر است و طبیعتا قیمت پایین‌تری هم نسبت به لوازم بزرگ دارند، به نوعی مصرفی‌تر هستند. به عنوان مثال یک گوشت‌کوب برقی در طول ۱۰ سال سه بار خریداری می‌شود اما هر ۱۰ تا ۲۰ سال یک یخچال از سوی یک خانواده خریداری خواهد شد. بالطبع بازار فروش لوازم کوچک مناسب‌تر است.