گارانتی لوازم خانگی رشد خوبی داشته است

نایب رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگیدر مورد گارانتی های لوازم خانگی ایرانی گفت: سیر گارانتی در ایران به ویژه در سال های اخیر رشد بسیار خوبی داشته است.

به گزارش بهگزین به نقل از پایگاه خبری حیات، محمد حسین اسلامیان افزود: خدمات پس از فروش و کیفیت آن نیز بهبود یافته؛ ولی هنوز تا رسیدن به نقطه طلایی که به معنی کامل بتوان گفت گارانتی یا وارانتی انجام می دهیم، فاصله بسیار زیادی داریم.

شرکت های تولیدکننده لوازم خانگی باید پاسخگوی شکایات مردم باشند
نایب رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی در تشریح گارانتی های ارائه شده در ایران در حوزه لوازم خانگی گفت: ارائه خدمات گارانتی در ایران به طور صددرصد انجام نمی شود ولی می توان گفت تا ۷۰ درصد انجام می شود.

اسلامیان در مورد مراجع پاسخگوی شکایات مردم در مورد گارانتی لوازم خانگی گفت: سازمان های صنعت و معدن مربوط به هر استان و سازمان حمایت از مصرف کننده به این موارد رسیدگی خواهند کرد و این سازمان ها شرکت های تولیدکننده لوازم خانگی را ملزم می کنند تا پاسخگوی شکایات مردم باشند.