تولید انواع لوازم خانگی کوچک در ماکو

در یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی ماکو با سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی لوازم خانگی برقی   تولید و به بازار عرضه می‌شود.

به گزارش بهگزین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما،فکری مدیر عامل واحد تولیدی گفت: این شرکت از سال ۱۳۹۰ با یک محصول شروع به فعالیت کرده و الان به ده نوع محصول رسانده است.

محمودی مدیر تولید نیز گفت: مجموعه ما تولید کننده انواع لوازم آشپز خانه از جمله انواع توستر‌های برقی چای ساز سرخ کن‌های بدون روغن خرد کن آبمیوه گیری تولید میکنه که و مزیت ان‌ها کیفیت بالا نسبت به رقبا و و قیمت پایین آن نصف قیمت و پایین‌تر از ان و کار خوبی که این مجموعه انجام داده برای اولین بار برای زوج‌های جوان سبد کالایی مخصوص جهازیه لوازم ریز برقی آشپزخانه را یک جا در یک سبد کالایی جامع و کامل آماده کرده است.

در کنار تولید انواع لوازم برقی مورد نیاز خانواده‌ها به علت مشکلات موجود امکان صادرات برای خارج از کشور از این واحد تولیدی وجود نداشته و لازم است مسئولان استانی و شهرستانی برای کمک به صادرات محصولات ایرانی تولید کنندگان را یاری نمایند.

فکری مدیر عامل  افزود:: صادرات نداریم در واقع مشتری برای کالای ما در خارج از کشور وجود دارد ولی به سبب مشکلات موجودی که  در زمینه برگشت ارز ایجاد شده  و پروسه زمانی گمرک و صادرات، ما فعلا صادرات نداریم.

در حال حاضر در شهرک‌های صنعتی شهرستان ماکو ۶۵ واحد تولیدی فعال با ۱۷۰۰ نفر مشغول به فعالیت هستند.